Таблички для прес-конференцій

Знайдено: 1 - 3 серед 3 товари

       Таблички для прес-конференції

Таблички для прес-конференцій - досить вузька категорія, що складається всього з 3-х видів пластикових табличок, проте заслужила своє окреме місце серед найбільш популярних підставок з оргскла, що часто зустрічаються.

Основне призначення таблички для спікера – розмістити в ній роздрукований аркуш з короткою інформацією про доповідача (ПІБ, посада, назва організації). Встановлюється така табличка на стіл президії перед речником. Це дозволяє аудиторії, яка сидить у залі, зрозуміти, хто перед ними виступає, також стосується преси та представників ЗМІ, запрошених на захід – наявність настільних табличок для прес-конференцій спрощує процес висвітлення події у ЗМІ для оф-лайн глядачів.

Розрізняються односторонні та двосторонні настільні таблички зі змінною інформацією.

Одностороння табличка для імені доповідача буде інформативною лише для сторони глядачів та аудиторії слухачів, оскільки інформацію Ви зможете розмістити лише з одного боку.

Двостороння таблички для конференцій функціональніша, т.к. дублює інформацію із двох сторін. Це дозволяє спікерам швидко та головне правильно розміститися за столом президії без сторонньої допомоги, посівши свої місця згідно з підписаними підставками. Також додатковий бонус полягає в тому, що наявність табличок з іменами та посадами учасників прес-конференції допомагає спікерам познайомитись між собою в умовах, коли поспілкуватися до заходу не вдалося, а перед аудиторією прийнято виступати чи слухати іншого доповідача у тиші. Табличку для імені доповідача можна розглядати як той самий бейдж, але формату зручного для обох сторін-учасників заходу.

Звичайно можна не використовувати пластикові підставки та прозорі акрилові таблички, а обмежитись бюджетним варіантом – зігнутим у вигляді будиночка листом А4 формату. Однак наявність іменної таблички на столі спікерів вказує на високий рівень підготовки до заходу, солідність та експертність компанії-організатора.

Ще одна порада для організаторів – заздалегідь роздрукуйте текст у таблички для прізвищ спікерів, і не забудьте підготувати та взяти із собою шаблон для термінового додрукування, у разі заміни доповідача.

Нехай Ваші заходи проходять гладко і всі термінові питання та форс-мажорні ситуації вирішуються швидко та непомітно для учасників.